Objednávky

  • V INSPIO vás doprovázíme celou objednávkou a informujeme vás o jejím aktuálním stavu. Stav objednávky zjistíte kdykoli na naší stránce – stačí k tomu link, který najdete v emailu hned po vytvoření objednávky.

  • Pokud Vám došla poškozená cedulka, pošlete nám prosím dvě fotky: 1. fotografii poškozeného zboží a 2. fotografii štítku na balíku na email info@inspio.cz
  • Obratem Vám vyrobíme a odešleme novou cedulku. Poškozenou cedulku nám nezasílejte zpět.

  • Pokud Vám došla poškozená textilní samolepka, pošlete nám prosím fotografii poškozeného zboží na email info@inspio.cz
  • Pokud během přepravy došlo k pomačkání textilní samolepky, ze zkušenosti víme, že po nalepení se tato samolepka zcela narovná a nebude viditelné žádné poškození.

  • Pokud Vám došla poškozená vinylová samolepka, pošlete nám prosím fotografii poškozeného zboží na email info@inspio.cz

  • Vinylové samolepky jsou podle ochodních podmínek personalizované zboží. Z tohoto důvodu nelze samolepku vrátit.
  • Textilní samolepky nám můžete vrátit na adresu: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501, Slovenská republika. Kvůli identifikaci produktu a objedávky je nutné vyplnit reklamační formulář. Hned po vrácení zboží Vás budeme informovat o dalším postupu.

  • Záleží nám na spokojenosti zákazníka, proto nás co nejdříve kontaktuje na email: info@inspio.cz

  • Záleží nám na spokojenosti zákazníka, proto nás co nejdříve kontaktuje na email: info@inspio.cz

Sdílejte článek svým přátelům